Портфоліо Магер Анни Олександрівни за темою "Як змінилось життя людей за останні 10 років"

Назва навчальної теми
Як змінилось життя людей за останні 10 років
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Фізика, хімія, біологія, географія
Вік учнів, клас 
10 клас, 15-16 р.
Стислий опис проекту
Проект з фізики для учнів 10 класу передбачає вивчення змін різних сфер життя людей за вказаний проміжок часу. Зміни відбувались не лише в науці, але й в техніці, медицині. 
План вивчення теми 
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
Упродовж всієї навчальної теми проводиться опитування та оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні використовують Контрольний список блогу, публікації та вікі-статті, в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Також з цією метою використовуються нагадування і підказки, які використовуватимуться як впродовж роботи над проектом, так і наприкінці роботи над проектом, а також Самоспрямування-нагадування та підказки. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів. Регулярно ведеться читання блогу дослідження, а наприкінці першого тижня здійснюється тестування з англійської мови учнів за допомогою бланку контролю. В кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання роботи в проекті кожного учня з допомогою Контрольного списку запитань до рефлексії.
* Форма оцінювання  З-Х-Д
Організаційна діаграма
*Оцінювання блогу учня
*Мережевий опитувальник
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
-  Розвивати навички роботи в групі.
- розвивати навички виступати перед аудитрією, коротко формулювати свою думку, структурувати свою доповідь, використовувати різні мультимедійні засоби і можливості, стисло, чітко, зручно представляти результати досліджень проведеного інтерв’ю; відбирати найяскравіші переконливі факти для демонстрування думок та ідей, аналізувати події та факти, порівнювати, компонувати, доводити, критикувати, класифіковувати, планувати, визначати цінність, висувати гіпотези.
- сформувати вміння аргументовано доводити власну думку, використовуючи повні речення, розраховані на читання однією людиною, посилаючись при цьому на думки інших, правильно використовувати цитування та посилання на друковані та Інтернет-видання, ілюструвати ідеї, думки, дослідження, висновки

сприяти розвитку ефективно спілкуватися з іншими школярами з країни та всього світу; вмінь збирати та обробляти інформацію; ефективно використовувати засоби електронних комунікацій, оволодівати навичками посилатися на використані джерела інформації.
- Зробити висновок, які компоненки мають найбільший вплив на зміну життя людини.
Відомості про автора
Магер Анна Олександрівна 
Вчитель фізики
КЗО "СЗШ № 80" м. Дніпра
Відомості про тренінг
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього"
Дати проведення тренінгу
12.06.17-24.06.17
Місце проведення тренінгу
НВК № 99
Тренери
Мухіна Лілія Анатоліївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий